Azərbaycan-Traxtor
به زبان سرخم خنديدي - انقلابه سبزت را به نظاره نشستم - در مرگ درياچه ام سکوت مکن - تا به وداع خليجت نخندم

تبعض.تبعیض.تبعیض

چرا وقتی با آوردن نام خليج عرب در زير اصطلاح خليج فارس و آنهم در داخل پرانتز در يكي از مجلات جغرافيايي كشورهاي غربي، اين مسئله به اصلي ترين موضوع يك كشور اسلامي و اخبار و رسانه هاي آن تبديل مي شود و بهانه اي براي توهين به مسلمانان عرب هموطن و خارج كه در چهار سمت خليج فارس ساكن هستند و حتي شوراي عالي انقلاب فرهنگي در اين مورد موضع گيري كرده و روزي را به نام خليج فارس براي ثبت در تقويم رسمي كشور تصويب مي نمايد و نمايشگاه هاي متعدد فرهنگي و هنري توسط وزارت خانه هاي مختلف از جمله ارشاد، امور خارجه براي ثبت نام خليج فارس برگزار مي گردد و ...

 

یکی نیست بپرسه هویت ما ترکها و قومیت های دیگر ایران  به اندازه نام خليج فارس براي مسئولان كشور، سازمان هاي فرهنگي، سياسي و امنيتي اهميت ندارد كه به آن اعتراض كرده و مانع تكرار آن در آينده حداقل از جانب دستگاه هاي دولتي و بهره گيران از بودجه ملي باشند؟


 

چندتا سوال دیگه ...

 

چرا فرهنگستان زبان و ادب فارسي كه به ناحق بر خلاف عدالت و مساوات اسلامي بر سرنوشت زبان هاي رايج در ايران مسلط شده و فقط و فقط بودجه خود را علاوه بر احياي زبان فارسي كه تنها يكي از زبان هاي ايران است، صرف ضديت با زبان تركي و تخريب آن و تغيير و تحريف نام هاي تركي اماكن جغرافيايي، كه نمونه اخير آن تبديل نام جزاير درياچه اورميه به فارسي است، مي نمايد؟!

چگونه است كه در يك كشور اسلامي رفتن به قلعه بابك در آذربايجان حرام باشد؟؟؟بابكی که مدافع سرزمين خويش و انواع دلاوری و رشادت ها بوده ، ملحد و ضددين معرفي مي گردد؟؟؟

ولي رفتن به تخت جمشيد و زيارت قبر كوروش و داريوش آتش پرست و لواط کار، كه تمام ملتهاي همسايه را به بند و تسخير میكشيدند و خود به ازدواج خواهر و مادر و محارم ديگر مي پرداخته اند، تبليغ و ترغيب مي شود و هزينه هاي سرسام آوري از بودجه كشورهاي اسلامي به تبليغ و مرمت آنها اختصاص داده مي شود به طوري كه حتي يكي از كانديداهاي رياست جمهوري نيز سفر تبليغاتي خود را از آنجا شروع و مراسم سوگند تبليغاتي در آنجا برگزار مي نمايد.

؟؟؟


 آيا اين اقدامات خلاف اصول صريح قرآن كريم (( ان اكرمكم عندالله اتقيكم)) و فرمايش بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران كه مي فرمايد: (( در اسلام ملي گرايي نيست)) نيست؟!

رژيم منحوس پهلوي ، خبرگزاري رسمي شاهنشاهي كه ((پارس)) ناميده مي شد سقوط کرد و جاي خود را به خبر گزاري ((جمهوري اسلامي )) داده...
چرا عده اي در نظام مقدس جمهوري اسلامي مي خواهند بعد از گذشت ربع قرن از انقلاب شكوهمند اسلامي، اين نظام را دوباره به سوي آپارتايد، ملي گرايي فارس، نژادپرستي و باستان گرايي آريايي و در يك كلام
جمهوري فارس – آريايي پیش ببرند!

 

  • نوشته : AYHAN
  • تاريخ: سه شنبه 16 فروردين 1398برچسب:درياچه اروميه,urmia lake,اورمو گولي,,

  • traxtoor

    AYHAN

    traxtoor

    http://traxtoor.loxblog.com

    Azərbaycan-Traxtor

    تبعض.تبعیض.تبعیض

    Azərbaycan-Traxtor

    خوشبختي داشتن دوست داشتني ها نيست. خوشبختي دوست داشتن داشتني ها است. وبلاگ رسمي تراكتور سازي تبريز

    Azərbaycan-Traxtor

    صفحه قبل 1 صفحه بعد

    وبلاگicon